Fortare Valori Cl_Cmdrate, Fps_Max Si Fps_Modem
Incepand de acum toate serverele RamBase de Counter Strike si Condition
Zero vor forta clientii sa foloseasca o valoare mai mare sau egala decat
101 pentru CVAR-ul cl_cmdrate si nu vor mai permite limitarea
artificiala a numarului de FPS-uri la o valoare mai mica decat 60.
Se face acest lucru pentru ca foarte multi jucatori nu trimiteau un
numar suficient de update-uri pe secunda catre servere, fiind vazuti de
catre coechipierii si adversarii ce foloseau setari maxime
(cl_updaterate setat la o valoare mai mare de 100, ex_interp setat la
0.01) ca "sarind" pe harta.
Pentru cei care nu stiu, CVAR-ul cl_cmdrate specifica numarul de
update-uri pe care un client doreste sa le trimita la server in fiecare
secunda, avand valoarea implicita 30 (mult prea putin pentru serverele
RamBase), iar CVAR-urile fps_max si fps_modem pot fi folosite pentru a
limita numarul de FPS pe care le poate avea un client, avand valorile
implicite 100, respectiv 0. Teoretic fps_modem este un CVAR vechi care
n-ar trebui sa mai fie suportat de catre ultima versiune a engine-ului
Half Life, insa suprinzator se pare ca la ora actuala are chiar
prioritate fata de fps_max, exceptand cazul in care este setat la
valoarea 0.